عشق من استقلال

عشق من استقلال

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 5643
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




بیوگرافی کاپیتان با غیرت استقلال داش فرهاد

 

 

زندگینامه فرهاد مجیدی (شاه ماهی)

 

 

 

فرهاد مجیدی از کشاورز تا بازگشت به استقلال!

 

 

سوم ژوِئن سال 1977 و یا بهتر بگوییم 13 خرداد 1355 در تهران به دنیا آمد. در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم کم به فوتبال علاقه مند شد. او در کنار دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچک تر فرهاد را هم خوب می شناسید. فرزاد مجیدی که درست بسان فرهاد از بهمن به استقلال تهران پیوست. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود. از تیم های پایه کار خود را آغاز کرد. گرچه مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. فرهاد مجیدی این روزها دوباره پیراهن استقلال تهران را بر تن کرده است. پیراهنی که با آن به فرهاد مجیدی تبدیل شد و شاید با آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مساله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد. پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت در تیم جوانان بهمن بهتر از کشاورز بود. روزی 3 بار تمرین می کرد. تمرین های سنگین و نفس گیر. برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و مدت کوتاهی به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد. درخشش او در تیم صنایع باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوباره او تلاش کنند. پس از هشت ماه بازی در صنایع پارچین وارد تیم امید بهمن بود. او می دانست که اگر در رده سنی امید موفق ظاهر شود می تواند به تیم بزرگسالان و مطرح بهمن راه پیدا کند. پس وقت تلاش بود! تلاشی برای رسیدن به یک آرزوی دیرینه! او پس از یک دوره کوتاه به آرزویش رسید و پیراهن تیم بزرگسالان بهمن را بر تن کرد. آن روزها بهمن در شرایط خوب و آرمانی قرار داشت. او حالا آرزوهای بزرگتری در سر داشت.

 

حضور در استقلال

اروپا، مقصد بعدی فرهاد

!

درخشش او در بازیهای لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه راپید وین اتریش که با استقلال روابط حسنه ای داشتند سخت به دنبال جذب فرهاد باشند. فرهاد مجیدی تصمیم خود را گرفت و در زمان حضور فتح الله زاده به اتریش ترانسفر شد. گرچه حضور او در اتریش چندان رویایی و همراه با موفقیت نبود اما فرهاد همیشه از آن به عنوان یک تجربه طلایی یاد می کند. اختلاف در مبلغ قرارداد و همین طور یکی دو مصدومیت سنگین باعث شد تا فرهاد مجیدی فکر ادامه فوتبال در اروپا را از سر خود بیرون کند. رضایت نامه او بعد از یک فصل نا موفق در اتریش صادر شد

فرهاد سرمربي آينده استقلال

خداحافظی از فوتبال

شايد تصميمم را عوض كنم و فعلاً خداحافظي نكنم باخت در دربي من را دو دل كرده است. شايد بمانم و آن شكست را جبران كنم و بعد خداحافظي كنم. امسال كه تمام شد بايد فكر سال آينده بود .

 زدن دو گل استقلال در دربی رفت و برگشت

 

 

آن گل تلخ‌ترين گل زندگي‌ام بود(بازی برگشت) نمي‌توانم آن روز را فراموش كنم. براي همين تا آن شكست را جبران نكنيم نمي‌توانيم به صورت هواداران استقلال نگاه كنيم

 

افتخارات

 

صعود به جام جهاني 98 فرانسه همراه با تيم ملی - قهرماني با استقلال در ليگ نهم -قهرماني با بهمن در ليگ -قهرماني آسيا با العين -قهرماني در ليگ امارات با الاهلي -قهرمانی جام حذفی با استقلال-بهترين بازيکن خارجي ليگ امارات و آقاي گل ليگ امارات را نيز به دست آورده و با 107 گلي که در ليگ امارات زده بهترين گلزن خارجي اين ليگ به حساب مي آيد . ديگر خارجي هاي حاضر در اين ليگ هنوز نتوانسته اند رکورد اورا بشکنند

نایب قهرنانی در آسیا با استقلال

 

این افراد برای فرهاد چه معنی دارد

ناصر حجازی:محبوب هواداران استقلال

امیرقلعه نویی:هوادارا دوستش دارند

غلامرضا عنایتی:مهاجم گلزن

اکبر عبدی:هنر پیشه هزار چهره

فرزاد مجیدی:برادر خوشتیپ خودم

فرهاد کاظمی:مربی جسور

فتح الله زاده:فقط مدیرعاملی بهش میاد

 

نکات متفاوت از فرهاد مجیدی

بهترین سفر ورزشی : سفر با تیم پاس به کربلا

کتاب مورد علاقه:شیرین و فرهاد

هنرپیشه مورد علاقه : امین حیایی و بهرام رادان

موسیقی مورد علاقه : لایت و آرامش بخش

خواننده ی مورد علاقه : شادمهر عقیلی

باشگاه خارجی مورد علاقه : اینتر میلان و آث میلان

 

ویژگی های اخلاقی

از ویژگی های اخلاقی منفی اش که خود او نیز به این مسئله اقرار میکند عدم توانایی اش در برقراری ارتباط با دیگران است از دروغ و خیانت تنفر دارد و انسان فوق العاده صبوری است اکثر اوقات آرام است اما اگر از کوره در برود باید از جلوی چشمش دور شوید و غیر قابل کنترل میشود بسیار روحیه حساس و لطیفی دارد .

 

و محبوبیت در بین هواداران استقلال

این محبوبیت را لطف خدا میداند و تعصبی که به استقلال دارد پیراهن استقلال را مقدس میداند و اعتقاد دارد هر کسی لیاقت پوشیدن آن را ندارد فرهاد در بین هواداران از محبوبیت فراوانی برخوردار است هواداران او را در کنار بزرگانی چون علیرضا منصوریان و محمود فکری و جواد زرینچه و........ اسطوره و نماد تعصب استقلال می نامند.

 

تنفر از تیم رقیب

بارها اعلام کرده که از باخت تیم پیروزی بسیار خوشحال میشود جمله او دقیقا این است :(وقتی تیم رقیب ما پیروزی میبازد آن روز بهترین روز من و هواداران استقلال است)

 

امادگی بدنی

فرهاد ببخشید آقا فرهاد مدت یکسال و نیم است که با استخدام یک مربی بدنساز حرفه ای علاوه بر تمرینات تیمی به طور جداگانه تمرین میکند ودلیل آن را این طور بیان میکند : میخواهم دچار اضافه وزن نشوم و همیشه در اوج آمادگی بسر ببرم و بهتر شدن بازی های امسالش را به همین تمرینات مربوط میداند.

 

هفتمین بازیکن برتر لیگ دهم

از نظر رسانه ها و کارشناسان به عنوان هفتمین بازیکن برتر لیگ انتخاب شد و یکی از بازیکنان موثر استقلال در لیگ دهم بود با اینکه به نظر خیلی ها او باید جزوه یکی از سه بازیکنان برتر لیگ می شد که این هم میگذاریم به حساب قرمز بودن بعضی کارشناسان بی وجدان.

 

فرهاد مجیدی در دو نظر سنجی سایت های ای اف سی و فیفا به عنوان موثرترین و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا از نگاه کاربران برگزیده شد و سندی بر اسناد توانایی هایش اضافه کرد.

 

فرهاد مجیدی با پنج گلی که در جام قهرمانان آسیا به ثمر رساند در سال گذشته در کنار بزرگانی همچون وین رونی و اولیچ قرار گرفت و باعث افتخار و سربلندی طرفداران فوتبال شد.

 

 

فرهاد مجیدی در کنار وین رونی

بهترین گل زن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا با 12 گل زده

 

. آن اشك‌ها را نمي‌توانستم فراموش كنم. آن چهره‌هاي غمگين لحظه‌اي از يادم نمي‌رود. هنوز هم مثل سياهي مقابل چشمان من هستند. خيلي وقت‌ها خوابشان را مي‌بينم وخودم هم گريه‌ام مي‌گيرد.فرهاد در جواب به این سوال میگویید : بايد بيشتر روي اين موضوع فكر كنم. وقتي از آينده حرف مي‌زنيد اين آينده مي‌تواند6- 5 سال ديگر باشد. خودم فكر مي‌كنم شايد اندكي براي مربيگري زود باشد. مي‌خواهم بازي كنم. اگر خداحافظي نكردم باز هم من را با پيراهن شماره7 استقلال در ميدان مي‌بينيد... فرهاد علاوه بر اینکه فوتبالیست فوق العاده ای است یک بیزینسمن تمام عیار است او دارای دو فروشگاه بسیار بزرگ و لوکس لوازم ورزشی در دبی است فرهاد به بیزینس علاقه بسیاری دارد و درآمدش را به دستمزد های فوتبالی اش خلاصه نکرده.

 

تولد

 

امارات، نقطه آغاز

 

در سوم ژوئن هزار نهصدوهفتادوهفت(13/3/55)در یک شب بهاری چشم گشود.

 

 

آغاز فوتبال

 

اولین قرارداد رسمی اش با تیم نوجوانان کشاورز300هزار تومان وماهی5هزار تومان و آخری هم با استقلال که سفید امضا کرد.

 

جایگاه خانواده در زندگی فرهاد مجیدی

نام تیام راخودش انتخاب کرد ونیز علاقه ی خاصی نسبت به اودارد

 

شهرت

شهرت رو زماني دوست داره كه بين مردم محبوب باشه

 

شیک پوشی

ماشین

او علاوه بر لباس کلکسیونی از ماشین های لوکس و گرانقیمت دارد او یک ماشین دست ساز انگلیسی (بنتلی) در اختیار دارد که هر موقع در دبی به سر می برد فقط سوار آن میشود و از تزئینات و زیبایی های این ماشین لذت می برد البته مجیدی در داخل کشور سعی میکند با بی ام و زیبا و مجهزش تردد کند فرهاد دو ماشین دیگر هم دارد که یکی پرادو و دیگری بنز مشکی رنگ و لوکس اوست.

 

بیزینس

فرهاد کلکسیونی از لباس های (زارا) در منزلش دارد و بسته به نوع مکانی که میرود لباس خود را انتخاب میکند او عاشق رنگهای روشن و فانتزی است و اعتقاد دارد رنگ های شاد باعث خوشحالی و نشاط بیشترش میشود انتخاب اول او برای مارک کفش (لویی ویتون) میباشد او آنقدر به مد اهمیت میدهد که در اکثر موارد کفشی هم که به پا میکند با لباس و شلوارش همخوانی دارد او فوق العاده خوشتیپ است..تولددخترش رابهترین رخداد زندگیش ذکر میکند وهمیشه قسم اولش نام اوبوده وهست.همه ي تلاشش رو مي كنه تا تيام وامیربردیا توي زندگي آرامش داشته باشند و هميشه ميگه تيام همه ي زندگي منه.واما همسرش؛ او با همسرش در یک شرکت هواپیمایی هنگامیکه برای تهیه بلیط رفته بود آشنا و این سرآغاز یک زندگی شیرین بود(همسر او یکی از کارمندان اصلی آن شرکت بود)زنگی شیرینی که با تولد دختری زیبا شیرین ترشد؛ دختری که پدرش نام او را تیام گذاشت.تیام در 30/7/83به دنیا آمد تا عزیزدردانه بابا شود و قسم اول او(به جان تیامم)واما تولدی کاکل پسری این زندگی را شیرین تر کرد. پسری به نام امیر بردیا امیر بردیا در 9/3/87 به دنیا آمد تاهم ماه پدر شود وشاید ادامه دهنده راه او!حدودا سه سال پیش زمانیکه پروین سرمربی پرسپولیس بود پروین علنا اعلامکرد:(تنها کسی که حق پوشیدن پیراهن شماره7پرسپولیس را دارد او است)و اوهم برای بستن قرار داد به باشگاه پرسپولیس رفت و ناصر خان حجازی هم اعلام کرد:(اگر او طلا هم باشد دیگر نمی خواهمش)اما او هرگز راضی نشد با خودش کنار بیاید چه برسد با میلین ها هوادار.نرفتن به پرسپولیس و ماندن در استقلال را بزرگترین تصمیم درس زندگی ورزشی اش میداند و هیچ علاقه ای به یاقی شدن ندارد و اکنون هم به خاطر استقلال و هوادارانش به ایران برگشته و کلی شرایط مالی خوب را از دست داده وهیچگونه شرط مالی برای باشگاه نذاشته.او و فرزاد برعکس دیگران اهل صغرسنی نبوده بلکه پدرشان شناسنامه ی آنهارا یکسال بزرگتر گرفت تا زود تر به مدرسه بروند ولی چه مدرسه ای! پدرو مادرش راضی نبودند که او فوتبال را حرفه ای دنبال کند و پدرش همیشه میگفت:(این فوتبال به درد تو نمیخورد بچسب به درست تا برادرت هم از تو یاد بگیرد!) اما او با اثرار آنها را راضی کرد و پس از مدتی اجازه فرزاد را هم گرفت تا یکی دیگر از برادران فوتبال ما را تشکیل دهندپدرومادر او اصالتاً قائم شهری هستند اما خود او در تهران به دنیا آمد و چون پدرش کارمند اداره دفاع بود در همان مجتمع های صنایع دفاع زندگی میکردند ودر محله پارچین ورامین دوران کودکی را گذراند قبل از او یک دختر و بعد اونیز دختری دیگر و فرزاد هم آخرین فرزند این خانواده بود.دوخواهرزاده به نام های نگین و فرشته دارد وبه خواهرانش بسیار وابسته است؛و در مورد فرزاد نیز خود فرزاد میگوید):اگر یک روز حداقل تلفنی با هم حرف نزنیم شبمان روز نمیشود.۱۷۹سانتيمتر قدو ۷۳کیلوگرم وزن .

 

شاید فکرش را نمی کرد که در امارات به آن همه موفقیت برسد. اولین تیم او در امارت الوصل بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. کم کم به یک ستاره محبوب در بین شیوخ اماراتی تبدیل شد و پوسترهای او در سرتاسر امارات به چشم می خورد. سبک بازی او با دیگر بازیکنان آنقدر متفاوت بود که بازیهای او خیلی زود به چشم آمد. فرهاد مجیدی از نظر مالی نیز آنقدر تامین بود که جایی را جز امارات ترجیح نمی داد. پس از الوصل به الاهلی امارات پیوست. در آنجا نیز بازیهای خوبی به نمایش گذاشت. اما در سال 2003 به عنوان بازیکن قرضی به تیم العین امارات پیوست تا در جام باشگاههای امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و در برابر دالیان درخشید و به یک قهرمان تبدیل شد. گل رویایی او در آن بازی العین را به فینال جام باشگاهای آسیا برد و در آخر او با العین قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. او دوباره به الاهلی پیوست. در طول مدت حضور در الاهلی حدود 130 گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال 2006 با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.

 

حضور کم فروغ در رده ملی

!

او در سال 1375 برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. محمد مایلی کهن مربی وقت تیم ملی به توانایی های فرهاد اعتقاد داشت. فرهاد مجیدی اولین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال 1375 انجام داد. گرچه او همراه تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه هم رفت اما از او به عنوان یک بازیکن کم فروغ در رده ملی یاد می شود. او در حالی که در اوج بود و در امارات می درخشید خیلی کم به تیم ملی دعوت می شد و زمانی هم که به اردو ها ملحق می شد به دلیل دوری طولانی از تیم ملی نمی توانست به هماهنگی لازم برسد. او در طول دوران بازیگری خود 41 بازی ملی انجام داده است و تنها موفق به ثمر رساندن 10 گل شده است

 

بازگشت به استقلال

مشکلات داخلی او با مدیران النصر امارات و فسخ قراردادش باعث شد تا در بدو ورود دوباره ناصر حجازی به استقلال، صحبت از بازگشت فرهاد مجیدی به میان آید. فرهاد مجیدی پس از کش و قوس های فراوان به استقلال پیوست تا به قولی که در زمان جدایی اش از استقلال داده بود عمل کند. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال جذب او بودند. فرهاد مجیدی پس از رفت و آمدهای فراوان بلاخره کارت آی تی سی خود را دریافت کرد تا این روزها به عنوان شاه مهره آبی ها از او یاد شود.

 

 

فرهاد مجیدی این روزها در تهران به همراه همسر و دخترش تیام وپسرش امیر بردیا زندگی می کند و می خواهد با درخشش در تیم محبوب و اسبق خود بار دیگر به یک ستاره تبدیل شود. فرهاد مجیدی از این هفته اجازه حضور در ترکیب استقلال را دارد. او آمده است تا خودی نشان دهد. بار دیگر با پیراهن استقلال گلزنی کند و آن حرکات معروف خود پس از گلزنی را اینبار در استادیوم آزادی انجام دهد..پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن به استقلال تهران پیوست. تیمی که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهنش را در سر داشت. فرهاد مجیدی می دانست که راه سختی در پیش دارد. راهی که به قله های افتخار ختم می شد. او در استقلال به یک شاه مهره تبدیل شد! شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. گل که می زد یک دستش را روی سینه می گذاشت و دست دیگر را باز می کرد! حرکت او بعد از هر گل تکرار می شد. مجیدی سالها برای استقلال بازی کرد و در واقع همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.

 

 

با تیر بلا قامت او خم نکنی

ای چرخ فلک تو را به خدا سوگند

 یک مو ز سرفرهاد ما کم نکنی

 

 

آبی تر از او من ندیدم در جهانم

انگار تا هست زیباست آسمانم

تا هست هستم و او آرام جان است

فرهادماسروره مهاجمان است

 

     وقتي فرهاد بياد                            زلزله ای پيش مياد

 

         با جادوي فرهاد                           شيث به لرزه مياد

         لنگ  به وحشت مياد                      جيغ قرمز مياد

                                    واي خدايا

                                    واي خدايا

 

 

تو خورشیدی ولی غروب نداری         آهای فرهاد مجیدی

تو دریایی ولی ساحل نداری            آهای فرهاد مجیدی

تو گل بر سینه ما تاجیایی              آهای فرهاد مجیدی

ستاره سهیل آسیایی                  آهای فرهاد مجیدی

خدا میدونه چقدر تکنیکی هستی   آهای فرهاد مجیدی

الهی کور بشه اون چشم لنگی     آهای فرهاد مجیدی

 

1809911-b.jpg

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت22:11---21 مهر 1390
سلا خوبی؟؟؟؟!!!!!
به ما هم سربزن
مارو که فراموش نکردی
منتظرتم
بای


مجید
ساعت18:13---14 مهر 1390
منم تو این وبلاگ بازی بده
http://farhad7kahkesan.blogfa.com/


مجید
ساعت12:23---14 مهر 1390
بابا من رو می اوردی اینجا . خیلی باحاله . حال کردم . منو اینجا لینک کن
http://farhad7kahkesan.blogfa.com/


الهه
ساعت15:24---20 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم وب زیبایی داری

فکر نمی کردم دخترا تا این حد عشق فوتبال باشن

اما خوشحال میشم بهم سر بزنی خدانگهدارپاسخ: آره راست میگی دختری مثل من تا این حد فوتبالی نیست من یکی استثنایی ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فاطیما دختر استقلال تاريخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.خوشحال میشم یه سر به اون وبلاگم تو بلاگفا بزنید اینم آدرس: /http://www.alinewsha.blogfa.com راستی نظر یادتون نره ها اگه نظر نذارید به لولو میگم بیاد بخوردتون بای دوستان عزیز

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ss-mylove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com